Dôvodom nedostupnosti niektorých bankových služieb bol interný technický problém, ktorý odstránili.BRATISLAVA 5. mája (WebNoviny.sk) – Slovenská sporiteľňa, ktorá v stredu mala čiastočné obmedzenie vo fungovaní bankových systémov, už pracuje v štandardnom režime. Klienti môžu po stredajších obmedzeniach využívať služby v pobočkách, na účtoch sa im správne zobrazujú zostatky, SMS notifikácie o obratoch a výpisy dostávajú bez obmedzení. Firmy môžu využívať službu Business24.
Informovala o tom hovorkyňa Slovenskej sporiteľne Marta Cesnaková. Dodala, že tak ako v stredu, klienti môžu využívať elektronické bankovníctvo, tiež môžu platiť kartou, aj vyberať z bankomatov.
Z technických príčin bolo v stredu limitované využívanie niektorých služieb v pobočkách banky. Najbežnejšie používané bankové služby však boli klientom podľa vyjadrení banky k dispozícii. „Ďakujeme klientom za trpezlivosť a ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie. Dôvodom nedostupnosti niektorých bankových služieb bol interný technický problém, ktorý sme odstránili,“ skonštatovala hovorkyňa Slovenskej sporiteľne.
Slovenská sporiteľňa je najväčšia slovenská banka. Po podpise zmluvy medzi Ministerstvom financií SR a Erste Bank o predaji majoritného balíka akcií, ktorý sa uskutočnil v januári 2001, sa Slovenská sporiteľňa začlenila do finančnej skupiny Erste.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
5. mája 2016