28.11.2024 (SITA.sk) – Dôveru so zákazníkmi buduje dm garanciou dlhodobých cien, technickými novinkami aj angažovaním sa v starostlivosti o životné a sociálne prostredie.
Jednotkou medzi obchodníkmi je podľa najrozsiahlejšieho prieskumu spotrebiteľskej dôvery spoločnosť dm drogerie markt. Tento rok získala spoločnosť až dve prvenstvá – medzi predajcami drogérie aj absolútne prvé miesto spomedzi všetkých značiek. Symbolom týchto úspechov je ocenenie Najdôveryhodnejšia značka, ktoré dm získala deviaty rok za sebou.
Mená víťazov zazneli na bratislavskom galavečeri dňa 21. novembra, počas ktorého ocenenia pre dm s vďakou prevzala regionálna manažérka Lucia Jahodová: „Ďakujeme našim zákazníkom, veľmi si vážime vašu dôveru. To, že máme silnú spotrebiteľskú dôveru už niekoľko rokov, nám dodáva odhodlanie neustále zlepšovať naše služby a zákaznícky zážitok – či už v prostredí predajní alebo v online.“
Respodnentov nezávislého prieskumu Najdôveryhodnejšia značka 2024, uskutočneného spoločnosťou NIQ v októbri 2024, tvorila reprezentatívna vzorka dvetisíc slovenských spotrebiteľov. Hodnotilo sa viac ako 800 najsilnejších značiek pôsobiacich na slovenskom trhu, rozdelených do 88 kategórií. Víťazné značky môžu počas nasledujúceho roka pri svojej propagácii využívať logo Najdôveryhodnejšia značka.
Informačný servis
Viac k témam: Najdôveryhodnejšia značka, PR
Zdroj: SITA.sk – Slováci zo značiek najviac veria dm drogerie markt © SITA Všetky práva vyhradené.
28. novembra 2024