24.1.2025 (SITA.sk) – Národná lotériová spoločnosť predstavila novú kampaň s názvom „Žeby žreby“, ktorá vyniká humorom, kreativitou a momentom nečakaného prekvapenia. Hlavnou myšlienkou kampane je ukázať TIPOS žreby ako skvelý doplnok k akémukoľvek darčeku, ktorý dokáže povýšiť aj bežný dar na výnimočný zážitok.
Kampaň uvádza novinku v okamžitých lotériách – prémiový žreb Úspešný rok 2025.
TIPOS prichádza so sviežim a vizuálne pútavým pohľadom na svoje žreby ako na dokonalý darček pre každú príležitosť. Či už darujete drobnú pozornosť, nezabudnuteľný zážitok alebo veľkolepý dar, žreb od TIPOSu môže byť vždy skvelým doplnkom a spestrením. Prináša moment prekvapenia, ktorý všetkých rozosmeje a poteší. Kreatívny koncept kampane s názvom „Nečakané prekvapenie“ sa sústredil na vyjadrenie radosti a nadšenia, ktoré žreby prinášajú.
Hlavnou „hviezdou“ kampane je nový prémiový žreb Úspešný rok 2025, ktorý prináša nielen možnosť výhry, ale aj šancu spríjemniť akúkoľvek príležitosť. „Jedným z cieľov TIPOSu je ponúkať produkty, ktoré prinášajú radosť. Nová kampaň je súčasťou úspešného konceptu Žeby žreby a tentokrát prináša moment prekvapenia, ktorý poteší každého,“ uviedla Dana Senešiová, manažérka odboru marketingu žrebov a lotérií.
Najpútavejším prvkom kampane je efekt explodujúcich konfiet, ktoré sú vytvorené zo skutočných žrebov špeciálne pripravených pre tento účel. Efekt nie je výsledkom digitálnej postprodukcie, ale reálnou fyzickou akciou, ktorá dodáva kampani autentický charakter. Tento prvok navyše dokonale vystihuje hlavnú myšlienku kampane – nečakanú radosť v tom najneočakávanejšom momente. „V exekúcii sme opäť išli proti trendom rýchlej dynamiky strihov. Práve jednoduchá strihová skladba nám krásne podčiarkla pointu – humorne absurdnú, presne ako reálne explodujúce žreby, ktoré sa objavia vždy v ten najneočakávanejší moment v našom novom spote na žreb Úspešný rok 2025. Aj hercom sme to chceli uľahčiť, pretože nič nenahradí ich autentickú reakciu“, povedal Braňo Mladý, Associate Creative Director z kreatívnej agentúry MullenLowe GGK, s ktorou TIPOS spolupracuje.
Režisérske duo Novák & Nguyen spolu s produkciou Vrizzly vdýchli konceptu život a priniesli kampaň plnú humoru a vizuálneho kúzla. Vďaka precíznej práci konečný výsledok spĺňa všetky kritériá originality a kvality.
Reklamný spot si môžete pozrieť TU.
Hazardné hry sú určené pre osoby od 18 rokov. Hrajte zodpovedne, hrajte pre radosť!
Informačný servis
Viac k témam: PR, Žeby žreby, Žreby
Zdroj: SITA.sk – S novou Tipos kampaňou prichádza explózia radosti © SITA Všetky práva vyhradené.
24. januára 2025