Požiar v Prešove: Poisťovňa KOOPERATIVA poškodených klientov kontaktuje do 1 hodiny

431168_gettyimages 1096393188 676x314.jpg

9.12.2019 (Webnoviny.sk) – Poisťovňa KOOPERATIVA vyjadruje po tragickom požiari v Prešove úprimnú sústrasť pozostalým. Pri riešení škôd vyplývajúcich z tejto nešťastnej udalosti postupujeme individuálne s prihliadnutím na ľudský rozmer tejto tragédie. Pri takýchto udalostiach naša poisťovňa, v prípade, že si to situácia vyžaduje, poškodeným klientom vypláca zálohy.

Odporúčame klientom, ktorí ešte škody nenahlásili, aby tak urobili čo najskôr na telefónnom čísle 0850 111 577.
KOOPERATIVA svojim klientom po nahlásení škody poskytne prioritné a zrýchlené riešenie týchto škôd.
Poškodených klientov kontaktujeme do 1 hodiny po nahlásení škody, s cieľom dohodnúť si individuálny postup v prípade ich škody.
V prípade menších škôd, ako napr. poškodenia zasklenia okien a dverí v dôsledku výbuchu, poisťovňa bude likvidovať jednotlivé nároky bez obhliadky, po doložení fotodokumentácie, faktúry za opravu a čísla účtu na poskytnutie poistného plnenia, ktoré KOOPERATIVA  poskytne v zmysle príslušnej poistnej zmluvy bezodkladne.
KOOPERATIVA poisťovňa zriadila pre svojich klientov, poškodených výbuchom v meste Prešov, emailovú adresu skodyPresov@koop.sk, na ktorú je potrebné posielať spolu s číslom škody dokumentáciu (faktúry, fotografie škôd a číslo účtu) pre ich riešenie.

Inzercia

Viac k témam: Kooperativa, poistenie, poisťovňa, PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Požiar v Prešove: Poisťovňa KOOPERATIVA poškodených klientov kontaktuje do 1 hodiny © SITA Všetky práva vyhradené.

9. decembra 2019

Odporúčané články